SELAMAT DATANG KE BLOG IKA HOMEMADE CAKES

Sabtu, 15 Januari 2011

KELAS ASAS MEMASAK & MENGHIAS KEK DAN BUN.


  • Kelas yang saya adakan terdapat dua jenis iaitu satu untuk kelas orang dewasa dan satu lagi untuk kanak- kanak yang berumur 4 hingga 12 tahun.
  • Untuk kelas orang dewasa ada beberapa jenis iaitu kelas asas kek span dan asas menghias kek, kelas steam buttercream, kelas barbie, doll kelas kek keju bakar/penyediaan sejuk, kek fondant, pelbagai bun,puff pastri dan pizza resepi ciptaan saya sendiri.
  • Kelas saya adalah seratus peratus dibuat oleh peserta sendiri dari awal hingga selesai. Saya hanya akan membimbing pelajar. Kelas saya lebih kepada amali bukan tunjukcara sahaja. Supaya kesan pembelajaran lebih mudah diingati.
  • Untuk kanak-kanak pula ada dua pilihan sama ada nak belajar menghias cup kek atau sebiji kek atau membentuk dan memasak bun. yuran untuk kanak-kanak adalah RM50 sahaja.
  • Yuran untuk kelas asas kek span dan hiasannya RM 120
  • Kelas Kek Keju - RM150
  • Kelas Steam buttercream - RM150
  • Kelas Kek fondant - RM200
  • Kelas Barbie doll - RM 120
  • Kelas Pelbagai Bun - RM150
  • Kelas Pizza - RM 150 ( resepi ciptaan saya sendiri)
  • Kelas puff pastri - RM 150
  • Jika berminat sila hubungi saya. Kelas dibuka setiap Sabtu dan Ahad, dari jam 9.00 pagi hingga selesai. Isnin hingga Jumaat akan dibuka dari jam 2 petang.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan