SELAMAT DATANG KE BLOG IKA HOMEMADE CAKES

Khamis, 13 Januari 2011

13.01.11

kek barbie doll
diorder oleh lai. kek ni aku hantar mlm kat shahbandar. Jln yg aku biasa aku boleh sesat. masa nak hantar hanya 15 minit jadi hampir sejam. 

3D cake
Dlm kek tiramisu. Setiap kek yg dihias dgn 3D ada tambahan harga dr RM2 bergantung pada hiasan coklatnya.
Sesiapa yg nak order 3D kek yg ada rumah, sungai, ada kereta , sampan dan sebagainya bolehlah order dgn saya. Kartun yg dibuat dr coklat seperti spiderman, superman, ultraman, mickey n garfield utk diletakkan diatas kek juga ada. Saya tak sempat lagi buat. pasti anak anda gembira tak terhingga dpt kek beserta kartun drpd coklat.

pelanggan aku ni nak kek coklat. Dia nak keliling coklat so aku hias semuanya guna coklat

Tiada ulasan:

Catat Ulasan