SELAMAT DATANG KE BLOG IKA HOMEMADE CAKES

Rabu, 8 Disember 2010

12.12.10



Hari ni hari malas aku. Aku tak buat apa2. Tempahan kek ada, tapi malas nak buat. hehehehe mls tahap ambang. Tetiba aku rajin. Aku siapkan tempahan dan buat cup cake lagi sebab anak aku minta buatkan lagi. Habis dah cup cake yg aku buat hari tu. Mlm ni aku buat cheese butter cup cake. tengah masaklah skarang, tak tahu sedap ke tak hehehehe. hari tu ada aku buatkan cup cake utk pelanggan aku dia nak kek vanilla cheese. Hah bawah ni gambarnya, taklah cantik sangat.


Inilah cup cake yang pelanggan aku order. Size cup S. Aku jual harga biasa tanpa cream RM0.50 sebiji dan jika ada cream aku jaul antara RM 0.80 hingga RM1.00 bergantung pada jenis creamnya n dekonya.

Ini pula cup cake yang anak aku hias. Aku bubuh cream dia bubuh bunga. Teringin sgt nak hias aku bagilah anak gadis aku hias. Bila cup cake yg aku masak sekarang ni masak aku nak rasa dulu esok pagi aku akan hias lagi dgn cheese. Jadilah chezzy butter cheese cup cake hehehehe tggu esok aku upload gambarnya pulak.


ini kek yg diorder oleh maya utk anaknya

ini pula kek coklat moist yg di order oleh krie utk hsbnd tcinta.
Dia bagitahu suaminya terkedu tak terkata ada suprise utknya. So romantik hehehehehe


Tiada ulasan:

Catat Ulasan