SELAMAT DATANG KE BLOG IKA HOMEMADE CAKES

Khamis, 11 November 2010

11.12.2010

fuh minngu ni minggu kek. ramai lak student aku order. Tima kasih lah semua. Tambah jugak sikit-sikit pendapatan aku. Beberapa hari sibuk tidak sempat mo tulis dlm blog ni. Gmbr nantilah aku masukkan. lagipun blog aku ni blm ada yg masuk. Aku coret mcm diarilah. tapi mengenai kek jelah. Aku sekarang tengah timbang-timbang nak pi kursus buat kek lagi. Mahal tapi nak ilmu nak jugak pi. Wlp aku buat kek ni tiada yg tunjuk. Sendiri2 jak mencuba tapi kini aku mula sedar dengan berguru hiasan kek kita tu jadi lagi mantap. tak sama dengan yang tak berkursus. Mcm akulah try n error je lepas tu buka bisnes kecil-kecilan. Aku berterima kasihlah dengan rina. Coz dialah yg pertama pembuka bisnes aku. Wlp sbelum tu aku dah ada jual kat saudara-saudara jak. Dengan dia yg pertama dari kalangan rakan-rakan aku. kek ku semakin ramai order. Taklah ramai sangat tapi bila dah lebih dua tu ramailahkan. Hehehehe. Kalau kat tamparuli pelanggan setia aku Si Nanak @ jelsy. Tima kasih nanak kerana sudi order kek kat saya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan